Mnoštvo inovativnih metoda za poučavanje u Barceloni
Mobilnost u sklopu Erasmus + projekta "Učitelji za učenike 21. stoljeća - Digitalizacija i modernizacija nastave", odvela me u prekrasnu Barcelonu, veličanstveni grad u Španjolskoj, odnosno glavni grad Katalonije. U Barceloni se od 4. 7. do 9. 7. 2022. održavao tečaj "Integrating Creativity and Innovation into Teaching". Cilj tečaja bio je osvijestiti sudionike s izazovima primjene kreativnih metoda i inovativnih rješenja u nastavi i upoznati nove strategije za poboljšanje učenja.
Prvi dan bio je dan upoznavanja s novim radnim kolegama i predavačicom Federicom de Bartolomeo. Edukacija je bila međunarodna, sudionici su došli iz Mađarske, Njemačke, Italije, Poljske, Portugala, Rumunjske i Hrvatske. U grupi od 16 sudionika, našlo se učiteljica, profesora engleskog jezika, stručnih suradnika i jedna profesorica u školi dizajna za odrasle. Ja sam bila jedina sudionica iz Hrvatske i predstavila sam kratkom prezentacijom rad naše škole, ljepotu našeg kraja, znamenitosti Samobora i svoj rad. Sudionici su bili oduševljeni mnogim danima koje obilježavamo u školi i povezanošću naše škole s lokalnom zajednicom.
Svaki dan je bio novi izazov za nas. Upoznali smo nove digitalne alate, vježbali suradničko učenje, učili pričati priče po slikama u parku Sveučilišta u Barceloni koje jedno od najprestižnijih sveučilišta izvan svijeta engleskog govornog područja, natjecali smo se u najbolje ostvarenom fotografskom djelu prema zadacima, dramatizirali u Nacionalnom muzej umjetnosti Katalonije u okruženju Picassove "Žene u šeširu i krznenom ovratniku“, djelima Goye, Velazqueza, Rubensa, El Greca i drugih istaknutih umjetnika koji je izgrađen za otvaranje prve Svjetske izložbe 1929. godine i nalazi se u podnožju planine Montjuic.
Do kraja tečaja, smo uživali u skupu konkretnih ideja o tome kako primijeniti nove strategije poučavanja za poticanje vrhunskih vještina kod današnjih učenika.
Zašto je važno uvođenje inovativnih metoda u učenje i poučavanje? Želja mi je približiti se globalnim učenicima na njima prihvatljiv i razumljiv način, motivirati ih za samostalno i suradničko učenje, razvijati njihove interese i olakšati im učenje i pripremiti ih za cjeloživotno učenje.
Tečaj u Barceloni mi je pomogao to sve osvijestiti i usmjeriti me u razmišljanju kako što više motivirati učenike i da oni pri tom uživaju u učenju i da im ono bude što lakše jer na učenje velik utjecaj imaju motivacija i emocije.
Osim u stjecanju novih znanja i vještina, uživala sam i u mnogobrojnim ljepotama i znamenitostima Barcelone.
učiteljica Zvjezdana Malović
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |