preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Knjižnica/Školski list

Projekti

Razredne web stranice

Škola na radiju

vijesti

Christmas Programming & Greetings 2

Završen je eTwinning projekt pod nazivom Christmas Programming & Greetings 2. Projekt se realizirao u adventu i okupio je 10 partnera iz Hrvatske i Turske. U projektu su sudjelovali učenici 4.c razreda.

Suradnju smo ostvarili s učenicima 1.f razreda OŠ Bogumila Tonija za koje su moji učenici iskodirali ples i naučili su prvašiće plesati tijekom videokonferencije. Također nam je putem videokonferencije učiteljica Arijana Volmost održala online radionicu o Scratch-u i naučila nas raditi božićne priče. U blagdanskom raspoloženju učenici su pomoću programa Draw Free stvarali božićne čestitke i slike. Učenicima je ovo bilo zabavno iskustvo upotrebe digitalnih alata i programiranja obogaćeno blagdanskim raspoloženjem.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 25. 5. 2022. 10:16

U svijetu likovnih umjetnika 4

Projekt U svijetu likovnih umjetnika 4 je međunarodni eTwinning projekt u kojem su učenici upoznali najveće likovne umjetnike svijeta i domovine. U ovaj projekt uključeni su učenici već četvrtu školsku godinu za redom.

Ovim projektom nastojali smo učenike upoznati  sa životom, radom i djelima najvećih likovnih umjetnika svijeta i domovine - upoznati osnovne boje, izvedene boje, uočiti i naučiti o čistoći boja, uočiti boje spektra koje nas okružuju u okolini i prirodi oko nas, prikazati crtom detalje, crtom oblikovati različite predmete - stvoriti uvjete za stvaralački razvoj djece, razvoj njihovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti. Sudjelovanjem u aktivnostima ovog projekta učenici su upoznali rad i umjetnička djela ne samo naših domaćih likovnih umjetnika već i ostalih svjetskih poznatih umjetnika. Radom na zadacima učenici su razvijati kreativnost i naučili kritički promišljati. Sva svoja ostvarenja učenici su prikazali na malim prilagođenim izložbama, kako u ustanovi, tako i u lokalnoj zajednici na tradicionalan i suvremen način koristeći dostupne tehnologije.

Izložbu likovnih ostvaraja mojih učenika u projektu možete pogledati u Gradskoj knjižnici Samobor - Dječjem odjelu.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 25. 5. 2022. 09:28

Ljepota različitosti 3

Projekt Ljepota različitosti 3 koji se provodi na eTwinning platformi u 4. c razredu je završio. Unutar projekta realizirali smo mnoge različite aktivnosti koje su bile organizirane dvomjesečno po temama. Tijekom projektnih aktivnosti istražili smo naš zavičaj, a svoje znanje smo podijelili s partnerima putem videokonferencije. Obilježili smo i sve važne dane tijekom godine. Organizirali smo humanitarnu akciju za Novu budućnost i Udrugu Rea. Ugostili smo i drage nam goste, Martina Sinkovića i profesora Dejana Nemčića koji nam je predstavio projekt Afrika – možemo zajedno! u koji smo se odmah uključili humanitarnom prodajom naših izrađenih fašničkih maski.

Istražili smo i prošlost našeg zavičaja, sudjelovali u skupljanju humanitarne pomoći za Ukrajinu. Posebno smo ponosni na suradnju s UOSI Sinergija Samobor – uskrsnu radionicu smo ostvarili sa štićenicima Udruge. Jedna od zadnjih aktivnostima u projektu je ponovna suradnja s UOSI Sinergija Samobor u kojoj smo zajedno s učenicima 2.a razreda naše škole osmislili i oslikali prekrasnu priču o poštivanju različitosti, a to i je jedan od važnih naglasaka u ovom projektu. Na kraju projekta nastao je konačni proizvod projekta - e-knjiga kojoj su doprinijeli svi projektni partneri.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 25. 5. 2022. 09:24

Najljepša božićna priča

Učenici 4. c razreda, sad već po tradiciji, uoči Božića pišu lijepe i zanimljive priče te sudjeluju u literarnom natječaju. To je jedna od aktivnosti koju provode u eTwinning projektu Na putu dobrote 3. Ove godine sudjelovale su Ema Dujmović, Ema Krizmanić, Nela Celizić, Nikolina Ferenčak i Anastazija Paunović. U školi se oformio čitateljski žiri koji je sve pristigle radove pročitao i ocijenio (činili su ga pedagoginja Željka Ceglec, defektologinja Ljiljana Fresl, kuhar Ivan Boroja i ravnatelj Igor Matijašić).

Mladi spisatelji svoje su jučer imali Božićnu čajanku te čitali svoje radove u razredu pred svim učenicima. Za sve učenike u razredu (i oni koji su pisali i oni koji su slušali priče) osigurani su slatki zalogaji u vidu muffina (za što se pobrinula kuharica Mirjana Bencalić), a piscima priča su osigurani pokloni u vidu knjiga (za što su se pobrinula naša dugogodišnja prijateljica i suradnica Matilda Bulić iz Školske knjige).

Bravo za sve sudionike natječaja!

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 14. 12. 2021. 08:13

Ljepota različitosti 3

Učenici 4. c razreda su se i ove godine uključili u eTwinning projekt Ljepota različitosti (autorica i voditeljica S. Delić i A. Gudlin Mićić), treću godinu za redom.

Projekt traje od rujna 2021. do lipnja 2022. godine i projektni partneri provodit će aktivnosti kroz dvomjesečne teme, a za rujan i listopad je tema Ja, Moj razred, Moja škola. Projektnim partnerima su ponuđene aktivnosti, a među njima ima i suradničkih u kojima sudjeluju svi partneri.

Nakon predstavljanja partnera učenici su osmišljavali grbove razreda. Glasovanjem smo odabrali pet najljepših koje smo postavili na partnerski Padlet. Stvarali smo i slogane projekta u alatima Flaming Text i Canva. Obilježili smo Dječji tjedan kroz nekoliko aktivnosti: pisali smo poruke koje poručujemo svijetu, a svoje poruke smo i snimili u kratkom videu, napravili smo plakat s dječjim pravima za koja znamo da ih ne ostvaruju sva djeca, ostvarili smo pravo na igru igrajući se u dvorani i slikali smo svog prijatelja.  Obilježili smo i Međunarodni dan djevojčica na način da smo pisali poruke svim djevojčicama svijeta. Želja nam je da poruke otputuju djevojčicama u Afriku. Jedan od zadataka je bio predstaviti sebe na način koji učenici žele. Učenici su se predstavljali plakatom, kolažom fotografija, videom, prezentacijom. Neki učenici su odlučili napraviti prezentacije o školi koje su nam potrebne za kviz koji će odigrati učenici partnerskih škola – Koliko poznajem škole u projektu?

U svakom projektu je važna sigurnost na internetu, stoga smo se naučili predstavljati odgovorno – stvorili smo avatare u alatu Avatar Maker. Zatim smo u aplikaciji Cute Doll odabrali avatara i uz pomoć aplikacije ChatterKid snimili predstavljanja učenika. Sva se ona nalaze u Book Creatoru čiji link je učitan u zajednički Padlet na TwinSpaceu projekta.  I ove godine smo obilježili Međunarodni dan bijelog štapa na način da smo ugostili goste iz UOSI Sinergija Samobor. Kao završnica 1. teme zakazana je videokonferencija partnera učenika koji će jedni drugima predstaviti aktivnosti u kojima su sudjelovali, razmijeniti iskustva i osjećaje između sebe. U ovom projektu učenici su aktivni sudionici na TwinSpaceu projekta u svrhu evaluacija i razmjene mišljenja i ideja s drugim učenicima partnerima na forumu. Već nam polako kuca na vrata sljedeća tema za studeni/prosinac: Moj zavičaj je moj dom.

Projektne aktivnosti se nalaze na razrednoj projektnoj stranici, a projekt se vodi na TwinSpaceu projekta.

 učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 5. 11. 2021. 07:27

Sigurnim korakom u školu 3

Završena 1. aktivnosti eTwinning projekta Sigurnim korakom u školu 3. Učenici 4. c razreda su se i ove godine uključili u eTwinning projekt Sigurnim korakom u školu autorica i voditeljica I. Palčić Strčić i B. Pastuović, treću godinu za redom.

Projekt traje od rujna 2021. do lipnja 2022. godine i projektni partneri provodit će aktivnosti kroz dvomjesečne teme, a za rujan i listopad je UHVATI RITAM.

Tijekom 1. teme proveli smo podosta različitih aktivnosti: obilježili smo raznim vježbama i natjecanjima Hrvatski olimpijski dan i priključili smo se globalnom događaju Global School Play Day u trajanju od jednog sata. Europski dan jezika smo ove godine obilježili uz premetaljke, pjevanje, čitanje, igre, kviz, ples, crtanje koje su osmislile učiteljice engleskog, njemačkog i španjolskog jezika. Prihvatili smo i Jezični izazov koji je stvorio pet jezičnih tajnih agenata. Europski školski sportski dan proveli smo aktivno - hodali smo, poskakivali, skakali, trčali i na kraju zaplesali. Uslijedilo je hvatanje ritma u glazbi pa smo izradili instrumente kojima smo odsvirali, otpjevali i izveli tjeloglazbom našu tradicijsku pjesmu Samobor je lepi varoš. Učili smo tjeloglazbu uz pomoć Turskog marša kako je obrađen u predloženom videu, a osim tjeloglazbe naučili smo i nekoliko španjolskih riječi. Okušali smo se i muzikogramima. Izradili smo ih nakon što smo poslušali dvije skladbe: Pirati s Kariba i Tritsch-Tratsch-Polka - Johanna Straussa. Predstavljali smo našu školu. Pomoću Google Maps pronašli smo našu školu, a zatim sve škole projektnih partnera. Istražili smo iz kojih mjesta dolaze, nazive škola i imena učiteljica. Također smo istražili koja škola je najudaljenija od naše.

Zatim smo krenuli s pripremama za predstavljanje naše škole. Svi učenici su uložili puno truda i bili odlični. Razrednim glasovanjem smo odabrali tko će predstavljati našu školu. To je jedna od suradničkih aktivnosti u kojoj sudjeluju svi partneri. Naučili smo, kao pravi korisnici interneta, čuvati svoj identitet i ne otkrivati svoje osobne podatke. Zato smo izradili avatare u alatu Avatar Maker. Uključili smo se u Europski tjedan programiranja i prijavili događanja. I ove godine smo provodili aktivnosti s binarnim brojevima, kao i kodiranje uz pomoć PixelArt tehnike, a novost su nam bile  binarne šalice i kodiranje plesa. Prihvatili smo izazov OŠ Brodarica i prema monotipiji Moje najdraže pecivo i binarnom zapisu "riješili" smo zadatak. Povezali smo kodiranje i kulturnu baštinu, prepoznali uzorak na šibenskoj kapi i nastavili niz. Izradili smo cijeli binarni kod uzorka za sve partnere u projektu. Završili smo dvomjesečnu temu videokonferencijom u kojoj smo predstavili naš zavičaj i zanimljivosti u njemu. Uživali smo u zanimljivostima zavičaja iz kojih dolaze partneri. Nastavljamo dalje u RITMU MIRA kroz studeni i prosinac.

Projektne aktivnosti se nalaze na razrednoj projektnoj stranici, a projekt se vodi na TwinSpaceu projekta.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 5. 11. 2021. 07:20

EU code week - PIXEL ART 2

Završen je eTwinning projekt EU code week- PIXEL ART 2 u 4. c razredu

U  eTwinning projektu „EU code week – PIXEL ART 2” je sudjelovalo 33 učitelja iz 5 zemalja – Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Turske i Poljske.

Učenici 4. c razreda priključili su se inicijativi EU Code Week s nekoliko aktivnosti koje smo prijavili na codeweek.eu/ : Slušanjem do cilja, Igrajmo se programiranja, Igrajmo se binarnim brojevima, Kodiranje pomoću PixelArt tehnike i Osmislite ples.

U Code Weeku sudjelujemo već četvrtu godinu i jako nam je bilo zanimljivo. Učenici su ove godine ponovili znanje o binarnim brojevima i isprobali aktivnost s binarnim šalicama koje služe za pretvaranje binarnih u dekadske brojeve. Izrađivali smo i radove koristeći pixel art tehniku.

Dva zadatka smo izradili na papiru crtajući u pixel art tehnici – tema su nam bile najdraža životinja i moja obitelj. Jedan od zadataka proveli smo na školskom igralištu. Učenici su bili podijeljeni u timove i svaki tim je svog „robota“ (jednog člana tima) trebao dovesti do cilja koristeći pravilne naredbe. Ovogodišnja novost je bila aktivnost u kojoj je trebalo uz pomoć blok naredbi kodirati ples. Jedna učenica je iskodirala dva plesa koja smo, naravno, i otplesali. Ostvarili smo i suradnju unutar drugog projekta - za naše partnere u eTwinning projektu Sigurnim korakom u školu 3 napravili smo binarne zapise naših jesenskih sličica i jabuke koje smo im poslali na „rješavanje“ – bojanje.

Aktivnosti se nalaze na našim razrednim stranicama, a projekt je vođen na TwinSpaceu projekta.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 5. 11. 2021. 07:07

Jedna jabuka na dan - tjera doktora iz kuće van

Završen je eTwinning projekt Dan jabuka 2021. u 4. c razredu "Jedna jabuka na dan tjera doktora iz kuće van!". Dan jabuka je eTwinning projekt kojega učenici 4.c razreda obilježavaju svake godine u listopadu. Ove godine smo ga proveli već četvrti puta, no ideja nije nedostajalo.

Cilj projekta bio je upoznati učenike s utjecajem jabuke na naše zdravlje, koristima od jabuke, vrstama jabuke, načinom konzumiranja jabuke i proizvoda od jabuke.

Projekt smo provodili nekoliko dana i imali smo razne aktivnosti: zabavljali smo se zadacima u qr kodovima, pogledali smo edukativni film Ciklus jabuke – od cvijeta do ploda, čitali zanimljivosti o jabuci, istraživali o jabuci, pjevali. Napravili smo zbirku recepata Kolač od jabuke. Povezali smo projekt U svijetu likovnih umjetnika 4 i inspirirani umjetnikom Michaelom Albertom naslikali predivne radove oslikavajući jabuku. Jabuke, binarni brojevi i Pixel Art se vole pa smo jabuku i kodirali. Najdraži dio projekta je bila berba jabuka u našem školskom voćnjaku i uživanje u jabučnim delicijama koje su za nas pripremili naši roditelji.

Projekt se nalazi na našim razrednim stranicama, a vođen je na TwinSpaceu projekta.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 3. 11. 2021. 11:07

Osam novih Europskih oznaka kvalitete

Krajem listopada dodijeljene su Europske oznake za kvalitetu rada na eTwinning projektima. Učenici sadašnjeg 4. c razreda provodili su eTwinning projekte u prošloj školskoj godini. Za osam projekata dobili smo Europsku oznaku kvalitete. To su projekti: 100. dan u školi, Međunarodni dan bijelog štapa 2, Dan jabuka 2020., Dan ružičastih majica 2021., EU Code week – PixelArt, Ljepota čitanja, Ljepota različitosti 2 i Ljubav nas veže i spaja. Posebno smo ponosni jer je jedan projekt (Ljepota različitosti 2) autorsko djelo učiteljice Suzane Delić iz OŠ Horvati i učiteljice Aleksandre Gudlin Mićić iz škole u Bregani.

Inače, Europsku oznaku kvalitete dodjeljuje Središnja služba za podršku (CSS) učiteljima za rad na projektu:

-        koji je predložen za Europsku oznaku kvalitete od barem jedne Nacionalne službe za podršku, nakon provedenog postupka odabira. Svaka nacionalna služba za podršku predlaže tri projekta nagrađena Nacionalnom oznakom kvalitete na osnovu zbroja bodova dobivenih za kvalitetu projekta.

-        na kojem rade barem dva partnera koji su već primili Nacionalnu oznaku kvalitete za svoje projekte. Europska oznaka kvalitete dodjeljuje se samo jednom godišnje i njena dodjela objavljuje se na eTwinning portalu. (izvor: etwinning.net)

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 3. 11. 2021. 07:33

16 eTwinning oznaka kvalitete za 4. c

Nacionalnim oznakama kvalitete nagrađeni su i ove godine učenici 4. c razreda. 16 različitih projekata koje smo proveli prošle godine i prijavili zadovoljili su kriterije za oznaku kvalitete. Ponosni smo jer su među njima i dva autorska projekta. Projekti su uključivali različita područja, različite aktivnosti, suradnju s partnerima… veliku podršku i suradnju s roditeljima. Trud učenika je prepoznat te ove godine nastavljamo sudjelovati s radom u eTwinning aktivnostima.

Više na https://sites.google.com/view/4cbregana/projekti/eTwinning-oznake-kvalitete-za-ucenike

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 11. 10. 2021. 10:39

Diseminacija projekta - Ljepota čitanja

Ljepota čitanja / The beauty of reading je međunarodni projekt koji je okupio 121 odgojno-obrazovnog djelatnika diljem naše domovine i izvan nje. U projekt su se uključili učitelji i nastavnici nižih i viših razreda te knjižničari  Republike Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Rumunjske, Turske, Albanije, Portugala, Makedonije, Grčke, Poljske, Španjolske, Ukrajine, Sjeverne Makedonije i Gruzije. Učenici 3. c razreda bili su dio njega. Projekt Ljepota čitanja želi naglasiti važnost čitanja u našim razredima i u našim svakidašnjem životima. Poseban naglasak stavljen je na buđenje i otkrivanje svih osjećaja koje nosi čitanje kod učenika. Tijekom školske godine projektni partneri birali su važne datume vezane za čitanje (na međunarodnoj razini i one koji se obilježavaju samo u  zemlji partnera - npr. u Hrvatskoj imamo Mjesec hrvatske knjige).

Projekt je obilovao aktivnostima, od kojih su većina njih bile suradničke. Ovo su samo neke od aktivnosti koje smo proveli u projektu: uredili smo naš mali kutak za čitanje, obilježili Europski dan jezika, izradili digitalnu božićnu čestitku, pronalazili najljepše citate o čitanju za zajedničku e – knjigu, izradili digitalne straničnike, predstavljali pročitana djela na kreativan način, pretvarali se u omiljene književne likove i dramatizirali, izradili i razmjenjivali straničnike s partnerskom školom iz Čazme, obilježili Dan hrvatske knjige, osmišljavali nove naslovnice pročitanih djela, čitali s prijateljima u školi i u obitelji. Uživali smo u projektnim aktivnostima i veselimo se nastavku projekta iduće školske godine.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 30. 6. 2021. 08:46

Diseminacija projekta - Family Time 2

"Family Time 2" je međunarodni projekt u kojega su uključeni učenici 3. c razreda. Projekt okuplja 21 projektnog partnera iz Republike Hrvatske, Turske, Rumunjske, Portugala i Italije. Glavni cilj projekta je naglasiti važnost provođenja slobodnog vremena djece s roditeljima, posebice u današnje vrijeme kada i roditelji i djeca moraju balansirati između posla, škole, izvanškolskih aktivnosti. Ovim projektom se žele učvrstiti obiteljski odnosi kroz zajedničke, zabavne aktivnosti. Projekt traje cijelu školsku godinu. Autorice projekta su aktivnosti i zadatke postavljale mjesečno na TwinSpace projekta. Tako smo od rujna proveli sljedeće aktivnosti: stvorili smo stranicu na TwinSpace-u i otvorili album za fotografije, sudjelovali smo u izradi i biranju loga projekta, obilježili smo Dječji tjedan i Međunarodni dan dječjih prava, slavili smo Božić u razredu kao i u svojim obiteljima. Ostvarili smo suradnju s projektnim partnerima u kojoj smo na zajednički Padlet postavljali materijale s božićnim aktivnostima i dekoracijama. Uslijedio je Fašnik i Dan sigurnijeg interneta, Dan žena i aktivnosti u proljeće, Majčin dan i završili smo projekt aktivnostima uz Dan obitelji.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 10:20

Glazbeni vlak

Glazbeni vlak / Music train je projekt u kojemu su ove školske godine sudjelovali učenici 3. c razreda. Projekt je usmjeren na podizanje svijesti i važnosti tradicije u spoju sa suvremenim načinima glazbenog izražavanja. Na ovaj način se potiče i umrežavanje i suradnja učitelja te poboljšanje digitalnih kompetencija učitelja i učenika. Cilj projekta je poboljšanje motivacije učenika i učitelja i razvijanje novih oblika povezivanja, suradnje i prezentacije rada kako u učionici, tako i služeći se IKT-om.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 09:46

Ljepota različitosti 2

Ljepota različitosti 2 je nastavak prošlogodišnjeg projekta u kojemu su ove školske godine sudjelovali učenici 3. c razreda. Kao jedna od autorica projekta, uz učiteljicu Suzanu Delić, učenici su aktivno sudjelovali u projektu. Jedan od najvažnijih ciljeva projekta je razvijati kulturnu svijest i pojam identiteta, empatiju te uvažavanje i prihvaćanje različitosti, socijalne i komunikacijske vještine, suradnju i timski rad. Usporedbom vlastitog i tuđeg razvijati toleranciju prema različitostima.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 09:18

Ljubav nas veže i spaja

Ljubav nas veže i spaja / Love binds and unites us – međunarodni projekt u kojemu su sudjelovali učenici 3.c razreda je okupio 143 partnera iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Grčke, Hrvatske, Litve, Poljske, Rumunjske, Sjeverne Makedonije, Slovenije, Srbije, Turske i Španjolske. Projekt je započeo u siječnju, povratkom u školu. Autorice projekta, učiteljice Ivana Bašić i Lidija Hatadi su željele razviti strategije za mentalnu, tjelesnu, emocionalnu, socijalnu, duhovnu, osobnu i radnu brigu o sebi i drugima. Sigurnost, optimizam, samopoštovanje, prihvaćanje sebe i drugih, vjera u ono što radimo bez obzira što radimo, pronalaženje zadovoljstva u aktivnostima koje biramo, kapacitet za suočavanje sa lijepim i manje lijepim događajima u životu.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 08:19

Memento prijateljstva 7

Memento prijateljstva 7 / memento for friendships -projekt koji se već sedmu godinu provodi na eTwinning platformi, a u kojemu treću godinu sudjeluju učenici 3. c razreda.

Memento prijateljstva je projekt koji kroz niz aktivnosti s učenicima od 1.- 4.razreda razvija kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja.(MPT). Kod učenika razvija: socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samostalnost, samopouzdanje, međusobno uvažavanje kroz pridržavanje zajedničkih dogovorenih pravila. Ovim projektom nastojali smo ostvariti ciljeve projekta, a to su da učenici kroz niz aktivnosti stječu znanje o sebi, razumiju svoje emocije, razvijaju odgovornost prema sebi i drugima. U ovom projektu učenici su usvajali i njegovali kroz razne poticajne situacije i aktivnosti: temeljne humane vrijednosti kao što su prijateljstvo i nenasilje, pravednost i empatija.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 08:10

Diseminacija projekta - U svijetu likovnih umjetnika 3

U svijetu likovnih umjetnika 3/Art in my heart  je međunarodni eTwinning projekt u kojem su učenici upoznali najveće likovne umjetnike svijeta i domovine. U ovaj projekt uključeni su učenici 3.c razreda već treću školsku godinu za redom. Ovim projektom nastojali smo učenike upoznati  sa životom, radom i djelima najvećih likovnih umjetnika svijeta i domovine - upoznati osnovne boje, izvedene boje, uočiti i naučiti o čistoći boja, uočiti boje spektra koje nas okružuju u okolini i prirodi oko nas, prikazati crtom detalje, crtom oblikovati različite predmete - stvoriti uvjete za stvaralački razvoj djece, razvoj njihovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti, razviti inicijativu, samopouzdanje i sposobnosti kreativnog izražavanja. Prisjećajući se umjetnika čiji rad, život i djela smo upoznali prethodnih godina projekta ove godine smo odlučili istražiti ove umjetnike: Ivan Lacković Croata, Yayoi Kusama, V. van Gogh, Gustav Klimt, Indi Maverick, Kimmy Cantrell, Romero Britto, Jackson Pollock i Slava Raškaj.

Radom na zadacima učenici su razvijali kreativnost i naučili kritički promišljati. Sva svoja ostvarenja učenici su prikazali na malim prilagođenim razrednim izložbama na tradicionalan i suvremen način koristeći dostupne tehnologije.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 07:58

Na putu dobrote 2 - diseminacija projekta

Na putu dobrote 2 / On the path of kindness je međunarodni projekt u kojemu su sudjelovali učenici 3. c razreda već drugu godinu za redom. Cilj ovog projekta je promocija vrijednosti dobrote tijekom cijele školske godine nizom aktivnosti kojima će se uočiti kako je potrebno samo pogledati oko sebe i uočiti što možemo promijeniti, podijeliti i učiniti drugačije. Ovim projektom nastojalo se učenike potaknuti da u blagdanskim danima nastoje u zajednici osvijestiti potrebu dijeljenja dobrih i pozitivnih trenutaka. Zadatak učenika u ovom projektu je uključiti učenike u dobrotvorne aktivnosti, poput pripreme božićnih poklona za dobrotvorne organizacije.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 07:52

Sigurnim korakom u školu 2

Sigurnim korakom u školu 2 međunarodni je projekt u kojemu su ove školske godine sudjelovali učenici 3. c razreda. Projekt je nastavak suradnje projektnih partnera iz etw projekta Sigurnim korakom u školu 1, šk.god. 2019./2020. Projektom se željelo osnažiti učenike i učitelje u primjeni IKT-a u nastavi i za nastavu tijekom svih oblika nastave (redovna, INA, izborna, izvanučionička nastava, udaljeno učenje) te kompetencijama za inovativno i kreativno rješavanje nepredvidivih izazova poput situacije COVID-19. Projektnim aktivnostima se željelo potaknuti komunikaciju, suradnju i stvaranje, istraživanjem problema te predlaganjem rješenja, uz uporabu IKT-a za sve navedeno.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 07:45

Diseminacija projekta - Amusing Desing Thinking

Amusing Design Thinking je međunarodni projekt u kojem su ove školske godine sudjelovali učenici 3. c razreda. Design thinking je metoda pronalaženja novih rješenja korištenjem kreativnosti i jačanjem kreativnog samopouzdanja svakog učenika. Design thinking nas uči da kreativnost nije samo umijeće crtanja ili slikanja već sposobnost stvaranja nečeg novog. Svatko može biti kreativan! Projekt stavlja naglasak na poticanje kreativnog samopouzdanja, a kreativno samopouzdanje je sposobnosti da se učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor/rješenje. Projektom se također razvija poduzetnički duh kod učenika te potiču drugi oblici mišljenja poput kritičkog mišljenja, konvergentnog mišljenja, divergentnog mišljenja i lateralnog mišljenja. U ojačavanju svih tih oblika mišljenja učenike vode raznoliki zadaci i aktivnosti od kratkih do malo kompleksnijih, ali uvijek zabavnih i inovativnih.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 29. 6. 2021. 07:37

Dan ružičastih majica u 3. c

Ove godine su se učenici 3. c razreda zajedno s dvjesto projektnih partnera iz Albanije, Armenije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Italije, Portugala, Rumunjske, Sjeverne Makedonije, Srbije, Turske i Ukrajine priključile međunarodnom eTwinning projektu Dan ružičastih majica 2021/ Pink Shirt Day 2021. U projektu je bilo zamišljeno puno aktivnosti koje je trebalo realizirati do 24. veljače, kada je bio vrhunac projekta – na taj dan smo proveli dogovorene aktivnosti unutar razreda i održali jednu videokonferenciju s partnerima u kojoj smo prezentirali aktivnosti u projektu.

Krenuli smo s aktivnostima početkom veljače – naše prve aktivnosti su bile predstavljanje partnerima (učiteljica i učenici), upisivanje škole na karti i razmišljanje o simboliziranju Dana ružičastih majica. Sudjelovali smo u suradničkim aktivnostima: upisivali smo prve misli o projektu na umnu mapu s ostalim partnerima, dizajnirali ružičastu majicu, napravili osobnu iskaznicu razreda, izradili plakat projekta, izradili smo digitalnu  igricu koja je ušla u kolekciju igrica svih partnera, postavili fotografije koje su učenici napravili u alatu WordArt na forum u sklopu Twinspace projekta. Sigurnost na internetu je također bila jedna od važnih aktivnosti u projektu. Svi materijali nalaze se na Twinspaceu projekta u Google prezentaciji, Wakelet kolekciji videa, Virtualnom muzeju, blogu projekta koji će ostati trajan podsjetnik na sve aktivnosti u ovom hvalevrijednom projektu. Projekt ćemo nastaviti i iduće godine, kako su se izjasnili učenici u evaluaciji projekta.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 15. 3. 2021. 12:17

Stoti dan u školi

100. dan u školi je međunarodni projekt koji se obilježava sredinom veljače kao 100. dan polaska učenika u školu, a ove godine je okupno 165 partnera iz Hrvatske, Sjeverne Makedonije i Srbije. Učenici ga obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100, želi potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provode. Projekt je jednodnevni i proveli smo ga 19. 2. 2021. (100. dan) u školi.

Učenicima 3. c razreda  je ovo treća godina projekta, stoga smo pažljivo planirali aktivnosti. Naglasak smo stavili na sadržaje Prirode i društva jer smo baš u to vrijeme učili o prošlosti svoga zavičaja. Sve planirane aktivnosti sakupljene su u Wakelet kolekciji https://wke.lt/w/s/yxbksz

Proveli smo i niz drugih aktivnosti kroz integrirani radni dan i korelaciju među nastavnim predmetima: u aplikaciji AgingBooth fotografirali smo se kao stogodišnjaci, a zatim se i crtali, pronašli smo i ispisali 100 imenica, 100 glagola iz čitanke i napisali 100 riječi koje u sebi sadrže riječ STO, vježbali smo 100 pokreta, istražili novčanicu od 100 kn (važna osoba i građevina), crtali sebe na novčanici od 100 kn uz objašnjenje zašto su se našli na novčanici, istraživali događaje u Bregani koji su se dogodili pred 100 godina, izradili vremensku lentu 20. st. za upisivanje godina i događaja važnih za prošlost Bregane, upisali događaje i umetnuli fotografije u Jamboard, natjecali se u matematičkim igrama. Dan prepun aktivnosti, istraživačkog i timskog rada prožet veseljem i uzbuđenjem učenici su ocijenili odličnim ocjenama. Naravno da smo i ove godine izradili tradicionalne naočale i krunu, zapjevali himnu 100. dana škole prije početka aktivnosti. Sve smo još zaokružili fotografiranjem u našem, već tri godine starom, okviru.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 15. 3. 2021. 09:35

Christmas Programming & Greeting

U 3. c razredu završen je još jedan eTwinning projekt pod nazivom Christmas Programming & Greeting. Projekt se realizirao u adventu i okupio je 25 partnera iz Hrvatske, Turske i Srbije. Projektu se priključio još jedan razred naše škole – 1. b učiteljice Anite Ban.

Učenici su proveli aktivnosti kodiranja u sklopu globalnog događaja Hour of Code na stranici  https://code.org/learn. Aktivnost kodiranja koja je kod najvećeg broja učenika izazvala najviše zanimanja je Grinch Game http://grinchhourofcode.com/. Prvi puta smo se susreli s platformom/ programskim jezikom Scratch https://scratch.mit.edu/ u kojoj smo zajedno napravili animiranu božićnu priču/čestitku za naše partnere. Učenici su samostalno istražili aplikaciju Pixelart https://makepixelart.com/ i stvorili crteže s božićnom tematikom koje su ugradili u Wakelet kolekciju.

Zadovoljni i bogatiji za još jedno iskustvo i znanje iz područja programiranja završili smo prvo polugodište u božićnom duhu.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 15. 1. 2021. 20:19

EU Code Week PixelArt

Učenici 3. c razreda su i ove godine sudjelovali u Europskom tjednu kodiranja. Na stranici codeweek.eu/ prijavili smo četiri događanja. Jedan od tih događanja je bio u sklopu eTwinning projekta EU Code Week PixelArt u kojemu smo proveli nekoliko aktivnosti. Ove godine su učenici upoznali binarni sustav. Na veselje učenika, iskodirali smo početno slovo svog imena i napisali ga binarnim zapisom. Čitanjem binarnih zapisa i programa učenici su napravili prekrasne radove.  Povezali smo EU Code Week i Svjetski dan jabuke i kodirali jabuku. Zabavili smo se tehnikom PixelArt i naučili što su pikseli. Za kraj smo se okušali i u binarnoj abecedi – učenici su napisali svoje ime kodom i binarnim zapisom uz pomoć binarne abecede. Bilo je uzbudljivo i poučno, stoga ćemo i iduće godine sudjelovati u EU Code Week-u. Srećom, bliži se Hour of Code (Sat kodiranja) (7.12. – 13.12.) u kojemu ćemo uživati u čarima programiranja.

Učenici su evaluaciju projekta izvršili u aplikaciji Mentimeter – a ocijenili su ga najljepšim riječima.

                                                          učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 2. 12. 2020. 10:19

Aleksandra Gudlin Mićić predstavila našu eTwinning školu

Prošloga petka imali smo čast sudjelovati u webinaru „Predstavljamo eTwinning škole“ (na poziv eTwinning ambasadora Nataše Ljubić Klemše i Tomislava Pavlovića) Učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić predstavila je najzanimljivije eTwinning projekte koje provodi sa svojim učenicima, a oni su samo djelić svih projekata koji se provode u našoj školi. 

Zahvaljujući provedenim projektnim aktivnostima naša škola s ponosom nosi naziv eTwinning škola.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 16. 11. 2020. 18:03

Ravnatelj naše škole na kavi s eTwinning ambasadorima

Na poziv eTwinning i Erasmus+ ambasadora Tomislava Pavlovića, ravnatelj naše škole Igor Matijašić ovoga će tjedna sudjelovati kao gost-predavač u webinaru "Organizacija rada škole u različitim modelima poučavanja" (u sklopu ciklusa webinara “Kava s eTwinning ambasadorima”).

 

Webinar će se održati u četvrtak, 12. studenog od 13 do 14 sati.

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 10. 11. 2020. 14:21

Dan jabuka u 3. c

Učenici 3. c razreda sudjelovali su već treću godinu za redom u eTwinning projektu Dan jabuka koji se obilježava 20. 10. Ovo je projekt kojega učenici jako vole!

Ove godine je ovaj projekt okupio čak 192 projektna partnera - projektni partneri iz Hrvatske, Srbije, Makedonije, Turske, Albanije, Rumunjske, Bosne i Hercegovine pa čak do Slovačke razmjenjivali su ideje i surađivali. Kroz mnoge aktivnosti učenici su upoznali: važnost jabuke u prehrani, koristi od jabuka, vrste jabuka, pisali pjesme o jabuci, jabuke dijelili prema obliku, boji i ukusu. Čak smo jabuku i kodirali.

Ove godine smo odlučili povezati Svjetski dan hrane i Dan jabuka. Učenici su pratili svoje prehrambene navike i istovremeno istraživali o važnosti jabuke i prikupljali materijale za obilježavanje Dana jabuka. Jabuke smo crtali, o jabukama smo pjevali i pisali Rondell pjesme. Pročitali smo bajku Jezik bilja i zvjeradi i odigrali kviz. Na redu je došao i sudoku s jabukama i aktivnost u kojoj su učenici kodirali jabuku. Sve aktivnosti zasladili smo jabučnim poslasticama.

Sve provedene aktivnosti zabilježili smo i na TwinSpace-u projekta. Veselimo se nastavku ovog projekta i iduće školske godine.

                                                                      učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 4. 11. 2020. 17:49

Međunarodni dan bijelog štapa 2 Vijest ima dokument u privitku

Međunarodni dan bijelog štapa 2 je eTwinning projekt kojega smo ove godine proveli prvi puta u našem razredu. Učenici 3.c razreda su unutar projekta proveli mnoštvo aktivnosti koje su integrirane u školski kurikulum ali i u godišnji izvedbeni kurikulum.

Projekt je okupio 65 sudionika iz različitih zemalja. Projektni partneri iz naše domovine, Srbije, Bosne i Hercegovine, Portugala, Moldavije, Albanije, Rumunjske, Turske i Slovačke surađivali su na zajedničkim aktivnostima, ali i proveli samostalne aktivnosti u svojim školama, u svojim razredima.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

Detalji se nalaze u prilogu.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 3. 11. 2020. 16:57

Nove europske potvrde za izvrsnost rada

Zahvaljujući neumornoj učiteljici Aleksandri Gudlin Mićić koja sa svojim učenicima sudjeluje u mnogobrojnim međunarodnim projektima, naša škola nagrađena je s čak 10 Europskih oznaka kvalitete za izvrsnost rada!

Rad učenika, učiteljice i naše škole prepoznati su na najvišoj europskoj razini te smo bogatiji za nove potvrde sudjelovanja u eTwinning projektima.

Bravo za učenike 3. c i njihovu razrednicu!

 

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 30. 10. 2020. 08:12

Naša škola i službeno postala eTwinning škola

Danas je u našu školu stigla službena zastava i plaketa eTwinning škole 2020.-2021. Prvenstveno zahvaljujući učiteljici Aleksandri Gudlin Mićić koja je „zakotrljala“ cjelokupnu priču (zajedno sa svojim učenicima sudjeluje u mnogim međunarodnim projektima), kao i suradnjom ostalih članova eTwinning tima, našu školu sada krasi prestižno europsko priznanje.

Svakako lijep podstrek za budućnost i prilika za uključivanje u nove zanimljive projekte namijenjene učenicima.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 14. 10. 2020. 16:10

Ljepote različitosti

Projekt Ljepota različitosti je projekt namijenjen učenicima od 2. – 4. razreda. Započeo je u drugom polugodištu, stoga se dio zadataka provodio u učionici, a dio, zbog pandemije, online. Cilj projekta je bio da se učenici međusobno upoznaju predstavljajući sebe, svoja umijeća, hobije, sve ono što vole i što ih opisuje, istraže i prezentiraju zanimljivosti i ljepotu mjesta u kojem žive, surađuju, uče jedni od drugih kroz različite dogovorene aktivnosti. Učenici su istraživali o svom zavičaju i predstavljali svoje osobitosti i vještine ostalim učenicima drugih škola uključenih u projekt. Kao jedna od autorica projekta, uz učiteljicu Suzanu Delić, učenici 2.c su sudjelovali aktivno u projektu.

Nakon početnog predstavljanja partnerima, predstavili smo sebe, našu školu i naš školski vrt. Upoznali smo i naše kućne ljubimce. Suradnička aktivnost je bila Fašnik gdje smo se upoznali s raznim fašničkim običajima nekada i danas. O našem zavičaju smo stvarali slikopriče, pisali sastavke, crtali najljepše dijelove zavičaja i fotografirali ga. Radove smo postavljali na Padlet ploče. Istražili smo i prezentirali kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu zavičaja. Prezentacije projektnih zadataka odvijale su se preko Zoom aplikacije. S prijateljima iz OŠ Hinka Juhna Podgorač PŠ Budimci i njihovom učiteljicom Patricijom Hercog, ostvarili smo videokonferenciju. Novim poznanstvom završili smo i ovaj projekt.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 17. 7. 2020. 10:44

Memento prijateljstva 6

Projekt koji se već šestu godinu provodi na eTwinning platformi je projekt u kojemu drugu godinu sudjeluju učenici 2. c razreda.

Memento prijateljstva je projekt koji kroz niz aktivnosti s učenicima od 1.- 4.razreda razvija kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja.(MPT). Učenici su razvijali socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samostalnost, samopouzdanje, međusobno uvažavanje kroz pridržavanje zajedničkih dogovorenih pravila. Kroz niz aktivnosti učenici su stjecali znanje o sebi, jačali razumijevanje svojih emocija, razvijali odgovornost prema sebi i drugima. Usvajali su i njegovali kroz razne poticajne situacije i aktivnosti: temeljne humane vrijednosti kao što su prijateljstvo i nenasilje, pravednost i empatija. Učenici su kroz radionice naučili primjenjivati dječja prava u svakodnevnom životu i naučili preuzimati odgovornost u svakodnevnom životu. Svaki učenik je nakon provedenih radionica izradio svoj "Memento prijateljstva" kao osobni podsjetnik na stečeno znanje o Građanskom odgoju i obrazovanju koji će primjenjivati u daljnjem obrazovanju kao poticaj za daljnje suradničko učenje unutar svoje razredne zajednice.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 16. 7. 2020. 08:37

U svijetu likovnih umjetnika 2

U svijetu likovnih umjetnika 2 – eTwinning projekt u kojemu već drugu godinu sudjeluju učenici 2. c razreda. U projektu su učenici upoznavajući najveće likovne umjetnike svijeta i domovine potaknuti na učenje i stvaranje likovnih djela, učili kako učiti, razvijali socijalne i građanske kompetencije, razvijali poduzetništvo i inicijativnost u skladu s kurikulumom likovne kulture i međupredmetnih tema. Na taj način učenici su razvijali kreativnost i naučili kritički promišljati.

Ove godine odlučili smo istražiti život, rad i djela sljedećih umjetnika: Luke Koščaka, Paula Kleea, Joana Miróa, Heather Galler, Henri Matissea, Vasilija Kandinskog i Georgie O'Keeffe. Zanimljiv projekt kojega ćemo nastaviti i iduće godine.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 16. 7. 2020. 08:34

Sigurnim korakom u školu 1

Sigurnim korakom u školu 1 – eTwinning projekt u kojemu su sudjelovali učenici 2. c razreda bez obzira što je namijenjen učenicima prvih razreda osnovne škole koji u novoj školskoj godini započinju rad po novim predmetnim kurikulumima. Ovim projektom razvijala se suradnja učitelja i učenika koji su se osnažili u primjeni digitalnih alata u nastavi te potaknuli na međusobnu suradnju i razmjenu iskustava. Polazište u planiranju aktivnosti su bili ishodi učenja koji su se ostvarili kroz sve nastavne predmete i sve međupredmetne teme. Naglasak je bio na suvremenim metodama poučavanja, aktivnom učenju, radionicama, učenju istraživanjem i rješavanjem problema te primjeni različitih vrsta igara u nastavnim / projektnim aktivnostima. Aktivnosti u projektu su bile mnogobrojne, većinom suradničke, i u svima njima smo sudjelovali.

Započeli smo prvim školskim zvonom i obilježili Climate Action Week (eTwinning događaj) i Dan zahvalnosti za plodove zemlje. Međunarodni dječji tjedan obilježili smo pjesmom Zdravo maleni i sudjelovali u prvoj videokonferenciji sa školama Brodarica-Lupinjak-Dubrovnik-Marina (Vrsine). Uslijedili su Dan jabuka i EU Code Week, Dan kravate, akcija Zasadi drvo, ne budi panj! koja je bila obilježena na nivou cijele škole. I ove godine smo marljivo vježbali na Loomenu i sudjelovali na natjecanju Dabar. Sudjelovali smo i na Večeri matematike i na Hour of Code. Održali smo božićnu radionicu i pomagali potrebitima.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 15. 7. 2020. 13:49

Na putu dobrote

U vrijeme Došašća učenici 2. c razreda sudjelovali su u eTwinning projektu Na putu dobrote. Projekt koji potiče da u blagdanskim danima potaknemo kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenja dobrih i pozitivnih trenutaka. Cilj projekta je promocija vrijednosti dobrote kroz mjesec prosinac nizom aktivnosti kojima će se uočiti kako je potrebno samo pogledati oko sebe i uočiti što možemo promijeniti, podijeliti i učiniti drugačije.

Nakon upoznavanja s projektom svaki učenik je dobio plakat s dnevnim zrncima dobrote. Činili smo lijepe stvari i širili dobrotu u razredu, obitelji, zajednici, brinuli o životinjama i okolišu. Kada je učenik napravio dobro djelo, prilijepio je bedž na predviđeno mjesto na plakatu. Na taj način su učenici pratili vlastiti napredak u ostvarivanju aktivnosti projekta. Učenici su nalazili zadatke i na razrednom adventskom online kalendaru https://tuerchen.com/f3ccb281.

Održali smo božićnu čajanku, božićnu radionicu, izradili čestitke za djelatnike škole i projektne partnere. Zahvaljujući roditeljima prikupili smo puno stvari koje su uveselile dvije obitelji iz našega mjesta i razveselili  štićenike Doma za starije osobe Šimić. Roditelje smo razveselili božićnim poklonima koje smo s puno ljubavi napravili. Na kraju projekta snimili smo razrednu božićnu poruku za sve ljude. Sretni smo što smo zrnca dobrote nesebično dijelili i bili dio ovog projekta.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 15. 7. 2020. 07:48

Dan jabuka

Učenici 2.c razreda obilježili su Dan jabuka u sklopu eTwinning projekta 20. oktobar - Dan jabuka 3 nizom aktivnosti. Materijali koje smo koristili u projektu nalaze se u Wakelet kolekciji https://wke.lt/w/s/8y3DmE.

Učenici su pronalazili qr kodove u obliku jabuke na kojima su bili sakriveni matematički zadaci. Zatim smo istražili stare sorte jabuka – opisivali smo izgled, uspoređivali miris, veličinu, boju, oblik. Naučili smo mnogo o raznim sortama jabuka. A njen okus, bez obzira na sortu, slatkast ili kiselkast, u slast je bio svima. U sklopu eTwinning projekta U svijetu likovnih umjetnika upoznali smo život i stvaralaštvo našeg mladog umjetnika Luke Koščaka i po uzoru na njegov rad nastali su naši prekrasni likovni radovi – jabuke. U finalnom dijelu projekta častili smo se jabučnim delicijama i sudjelovali u berbi jabuka u našem školskom voćnjaku. Cijeli dan nam je protekao u veselju, zabavi, zdravlju i uživanju u kraljici voća.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 13. 7. 2020. 14:34

Pružimo djeci ruku ljubavi

ETwinning projekt Pružimo djeci ruku ljubavi (We give the children a hand of love) međunarodni je projekt u kojeg su se učenici 2. c razreda uključili početkom školske godine 2019./2020. Aktivnosti projekta završene su koncem ove nastavne godine.

Glavni cilj projekta je pomagati potrebitima te u skladu s tim provesti odabrane programske aktivnosti s djecom i za djecu.  Moj je 2. razred jedan od 108 uključenih partnera u projekt diljem Republike Hrvatske, Srbije, Makedonije, Poljske, Rumunjske, Albanije, Armenije i Italije.

Svaki od projektnih partnera za zadatak su imali izabrati važne nadnevke koje će tijekom školske godine prigodno obilježiti u razredu i lokalnoj zajednici. Svakom od projektnih partnera ostavljeno je na izbor organiziranje aktivnosti u skladu s glavnim ciljem projekta.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 13. 7. 2020. 12:14

International children's week/ Međunarodni dječji tjedan

U okviru projekta, eTwinning projekta Sigurnim korakom u školu 1, učenici 2. c razreda povezali su se s učenicima iz ostalih krajeva Republike Hrvatske i obilježili Međunarodni dječji tjedan (6.-13. listopada).

 Zapjevajmo zajedno / Let's sing together!

Tijekom prvoga punog tjedna u listopadu obilježava se Međunarodni dječji tjedan i ovaj projekt je usmjeren na obilježavanje tjedna na način da se potakne umrežavanje i suradnja učitelja te poboljšaju digitalne kompetencija učitelja i učenika.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 13. 7. 2020. 12:04

Hrvatski olimpijski dan

Učenici 2. c razreda sudjelovali su u eTwinning projektu Hrvatski olimpijski dan.

Hrvatski olimpijski dan se obilježava 10. rujna. Glavni cilj projekta je potaknuti djecu na aktivno bavljenje sportom. Ovim projektom želimo poticati i razvijati kod djece samopouzdanje, pozitivnu percepciju, poboljšanje senzornih sposobnosti, razvijanje samostalnosti i timskog rada, poticanje međusobnog druženja i uključivanje svih učenika, kao i učenika s teškoćama u sportske aktivnosti. Učenici će biti poučeni o važnosti i značaju olimpijskih igara te pravilima fair-playa prilikom igranja najomiljenijih igara i sportova: trčanja, skakanja u dalj, skakanja u vreći, potezanja užeta, gađanja loptom u koš…Konačno, ovim projektom želimo djeci utkati svrhu i smisao olimpijskih igara: zajedništvo, sportski duh, prijateljstvo i zdravo sportsko nadmetanje te ih uvrstiti među trajne životne vrijednosti naših učenika.

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 13. 7. 2020. 11:59

Mjesečeve zgode

Učenici 2.c razreda sudjelovali su u međunarodnom projektu Mjesečeve zgode. Projekt se provodio na eTwinning platformi.

Od davnina je Mjesec predmet ljudske znatiželje. Ljudi su maštali o Mjesecu, izmišljali različite priče, slikali Mjesec, pjevali o njemu. Ne postoji ni jedan dio ljudske povijesti gdje se Mjesec ne spominje. Upravo zbog svega toga, ljudi od davnina pokušavaju doći na Mjesec.
Apollo 11 je bila svemirska misija koja je 20. srpnja 1969. godine ostvarila čovjekov san i dovela prve ljude na Mjesec. Po prvi puta ljudska noga je kročila površinom Mjeseca. Prošle godine, 20. srpnja 2019. godine navršilo se točno 50 godina od toga događaja. Zbog toga je otvoren ovaj projekt. Projektom se nastojala razvijati dječja znatiželja, kreativnost i maštovitost. Utjecalo se na razvoj suradničkih i komunikacijskih vještina te poticalo liderstvo.

 

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 13. 7. 2020. 11:54

100. dan škole

Već šestu godinu za redom u našoj školi se, već tradicionalno, obilježava 100.dan škole. Projekt se provodi preko eTwinning platforme i svake se godine u obilježavanje stotog dana škole uključuje sve više učitelja. U integriranom nastavnom danu učitelji za svoje učenike pripremaju mnoštvo aktivnosti i zadataka u znaku broja sto. Dan je zamišljen kao dan bez školskih knjiga s igrom i međupredmetnim aktivnostima. Taj se dan tradicionalno obilježava u brojnim europskim zemljama. Cilj je ovoga projekta okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.

 

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 13. 7. 2020. 11:46

Naša škola dobila oznaku eTwinning škole

Za sjajno postignuće eTwinning tima (svih učitelja naše škole koji sudjeluju u međunarodnim projektima) naša je škola dobila oznaku eTwinning škole.

Ovo je ujedno i pozivnica za suradnju sa svim ostalim eTwinning školama te ukazivanje na promociju vrijednosti i mogućnosti eTwinninga.

Naša škola nalazi se tako u biranom društvu - velike čestitke svima koji su svojim predanim radom doprinijeli ovoj nagradi!

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 18. 3. 2020. 09:49

13 eTwinning projekata u 2. c

Učenike 2. c razreda je krajem rujna dočekalo veliko veselje. Naime, prošle godine smo sudjelovali u čak 13 eTwinning projekata. Kroz projekte učenici su radili suradnički, istraživali, surađivali s partnerskim školama i učenicima, u radu su bili kreativni, samostalni i odgovorni. Projekti su implementirani u razredni kurikulum, a projektni zadaci su se ostvarivali međupredmetno ostvarujući pritom odgojno-obrazovne ishode i odgojno - obrazovna očekivanja međupredmetnih tema. Projekti se provode na eTwinningu u dijelu TwinSpace.

Tijek svakog projekta vidljiv je na našoj razrednoj stranici. Komisija koja procjenjuje kvalitetu izvedbe projekta nagradila nas je Nacionalnim oznakama kvalitete za sve projekte u kojima smo sudjelovali. To je veliko priznanje i za učitelje i učenike. Projektna nastava uključuje i suradnju s roditeljima, pogotovo za mlađe učenike, i ona je bila izvrsna. Ove godine, već u ljeti, planirani su novi projekti u kojima nas očekuju novi izazovi i jačanje kompetencija učenika. 

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

  :: opširnije :: 


objavio: Igor Matijašić  datum: 1. 10. 2019. 17:40
 


Društvene mreže


Fotografija tjedna

Sretno, osmaši!


Anketa (mala)
Putuješ li pod ljetnim praznicima na more?





Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 1. 2015.

Ukupno: 647352
Ovaj mjesec: 428
Ovaj tjedan: 1393
Danas: 2

Kalendar
« Srpanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Škola na televiziji





preskoči na navigaciju