Goosechase s 4. b
Zadnji tjedan nastave nije bio razlog da stanemo s aktivnostima i poučavanjem o ekološkim temama i klimatskim promjenama čiji smo svjedoci posebice posljednjih dana.
Na početku sata učenici su pogledali kratki videozapis o utjecaju klimatskih promjena na naš planet, a potom smo razgovarali o posljedicama te prevencijskim mjerama. Učenici su bili vrlo dobro upućeni u razvrstavanje otpada i što sami možemo učiniti kako bismo usporili negativne posljedice klimatskih promjena. Govorili smo kako više nismo u eri globalnog zatopljenja, već je došlo do pregrijavanja, a naš planet doslovno „kuha“.
Nakon toga, učenici su podijeljeni u skupine te su odradili aktivnost u Goosechaseu u školskome dvorištu vezanu uz sve ono o čemu smo prethodno razgovarali, a naglasak je bio na promišljanu zelenog uz kreativne zadatke. Učenici su uspješno odradili sve zadatke te ih je posebno veselilo kada smo gledali njihove uratke te zajedno komentirali odrađeni zadatak, čime smo utvrdili nastavnu jedinicu koju smo obrađivali – Mislimo zeleno.
Ova radionica s učenicima odrađena je kao aktivnost koja se provodi u svrhu postizanja ciljeva zadanih u okviru teme Erasmus+ školskog tima te edukacije na kojoj smo kolegica i ja zajedno sudjelovale u Valenciji u ožujku 2024. godine.
knjižničarka Ivančica Otmačić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |