Radionice o ljekovitom bilju
Kao nastavak višegodišnjeg inovativnog projekta „Dani ljekovitog bilja u Noršić Selu“, tijekom ove školske godine OŠ Milana Langa provodi niz aktivnost u kojem se postojeći resursi u neposrednom prostoru i prirodi pretvaraju u nove prilike te učenici na kreativan način stječu nova znanja i razvijaju vještine. Povodom obilježavanja Međunarodnog dana biološke raznolikosti i Dana zaštite prirode u Republici Hrvatskoj koji se obilježava 22. svibnja, pod vodstvom učiteljice hrvatskog jezika Marije Aščić te kroz nastavu geografije održane su radionice na temu ljekovitog bilja i biološke raznolikosti. Tijekom radionica učenici su se upoznali s projektom „Dani ljekovitog bilja u Noršić Selu“ te osjetom mirisa, a zatim vizualno prepoznavali ljekovito bilje i začine. Jedna od aktivnosti bila je i obilazak školskog dvorišta gdje su učenici radom u grupi bilježili ljekovito bilje te izmjenjivali mišljenja o mogućnost njihovog korištenja. Mnogi učenici pokazali su zavidno znanje o ljekovitom bilju te potakli druge na nova znanja o važnosti i očuvanju biološke raznolikosti u neposrednom okolišu. Ovim aktivnostima OŠ Milana Langa uključila se u ovogodišnju temu Međunarodnog dana biološke raznolikosti “Budi dio plana” i uz poziv na provedbu Globalnog okvira za bioraznolikost – The Biodiversity Plan, kojim bi se planetarno zaustavio gubitak bioraznolikosti.
Projektom „Dani ljekovitog bilja“ OŠ Milana Langa jača kapacitete škole kroz projektnu nastavu te za cilj ima razvijanje pozitivnog stava, kreativnosti i inovativnosti učenika i učitelja kao i šire javnosti o vrijednostima čiste prirode i zdravog okoliša kao potencijala u provedbi školskih projekata i programa te ruralnog prostora. Važnost ovog projekta prepoznala je Zagrebačka županija koja sufinancira dio aktivnosti.
učiteljica Martina Glasnović
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |