Tjedan kodiranja u 3. b
3. b se i ove godine uključio u projekt pod nazivom Europski tjedan programiranja. U sklopu tjedna programiranja smo odradili tri radionice. Na satu dodatne nastave iz matematike smo programirali na pametnoj ploči u igri Pokreni Marka. U redovnoj nastavi smo pokretali miša koji je imao zadatak skupiti hranu za zimu i odnijeti je u rupu, a izbjeći prepreke. Sljedeća radionica je bila uputiti patuljka da skupi dragulje u rudniku i pri tom izbjegne šišmiše i pauke. Isto na ploči. Na radionicama sam približila učenicima zanimljiv svijet programiranja te im pokazala koje se sve tajne kriju iza tog pojma. Svijet u kojem programiranjem i logičkim razmišljanjem rješavamo probleme.
Nakon posjeta Znanstvenom pikniku to je još jedan od načina približavanja znanosti učenicima.
učiteljica Zvjezdana Malović
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |