Sigurnim korakom u školu 2
Sigurnim korakom u školu 2 međunarodni je projekt u kojemu su ove školske godine sudjelovali učenici 3. c razreda. Projekt je nastavak suradnje projektnih partnera iz etw projekta Sigurnim korakom u školu 1, šk.god. 2019./2020. Projektom se željelo osnažiti učenike i učitelje u primjeni IKT-a u nastavi i za nastavu tijekom svih oblika nastave (redovna, INA, izborna, izvanučionička nastava, udaljeno učenje) te kompetencijama za inovativno i kreativno rješavanje nepredvidivih izazova poput situacije COVID-19. Projektnim aktivnostima se željelo potaknuti komunikaciju, suradnju i stvaranje, istraživanjem problema te predlaganjem rješenja, uz uporabu IKT-a za sve navedeno.
Svrha projekta je razvijanje, poticanje i poboljšanje čitalačke, prirodno-znanstvene, matematičke pismenosti i digitalne pismenosti u okviru sadržaja i ishoda predmetnih kurikuluma i MPT za 2. i 3. razred i 1. i 2. ciklus. Aktivnosti u projektu su bile mnogobrojne, većinom suradničke, i u svima njima smo sudjelovali. Započeli smo Međunarodnim danom pismenosti – stvarali smo priče uz kocke pričalice, u generatoru pisali šifrirane poruke za prijatelje i zabavljali se anagramima. Obilježili smo i Dan poštanske marke. Naučili smo puno o povijesti poštanske markice, što je filatelija, što filatelist i još mnogo zanimljivosti. Iskoristili smo predivni jesenski dan za prezentaciju zbirke markica našeg malog filateliste. Nakon svega dizajnirali smo svoje marke. Obilježili smo Europski dan jezika i Međunarodni dan gluhih i nagluhih osoba. Istražili smo razne zanimljivosti o zemljama EU, njihov jezik, a najveći izazov nam je predstavljalo pjevanje Jesenske pjesme znakovnim jezikom. Raznim aktivnostima obilježili smo i Međunarodni dan bijelog štapa. Svjetski dan hrane povezali smo s Danom jabuka. Aktivnosti EU Code Weeka bile su nove - naučili smo pisati brojeve samo s pomoću znamenaka 0 i 1. Vrlo brzo su učenici uočili niz i način stvaranja brojeva. Zatim je svaki učenik napravio svoj kod. Sudjelovali smo u natjecanju Dabar, stvarali vlastite aplikacije povodom Svjetskog dana izumitelja, obilježili Međunarodni dan dječjih prava, sudjelovali u suradničkoj aktivnosti Božićna potraga za darovima. U prosincu smo održali prvu videokonferenciju s partnerima. Svjetski dan čitanja naglas smo obilježili čitajući i postavljajući snimke čitanja na zajednički Padlet. Veselo je bilo u našoj učionici i tijekom Svjetskog dana školske igre. Obilježili smo i Dan sigurnijeg interneta. Ugostili smo ZOO s temom Voda izvor života. Nakon videokonferencije osmislili smo igrokaze s likovima životinja koje su bile spomenute u online radionici. Na taj način smo obilježili Svjetski dan kazališta. Uslijedio je Svjetski dan osoba s Down sindromom i Međunarodni dan očeva. Ove godine smo naše očeve predstavili kao superjunake. Uslijedile su proljetne aktivnosti – stvarali smo digitalne uskrsne čestitke za partnere, obilježili Dan planeta zemlje, u suradnji s MO Bregana oslikali veliku pisanicu, okitili stabalca pisanicama u Bregani. Svibanj smo posvetili aktivnostima za Majčin dan i Dan obitelji, a lipanj obilasku začinskog bilja i pčelicama u hotelu za kukce u našem školskom vrtu i na taj način obilježili Svjetski dan zaštite okoliša.
učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |