Sigurnim korakom u školu 1
Sigurnim korakom u školu 1 – eTwinning projekt u kojemu su sudjelovali učenici 2. c razreda bez obzira što je namijenjen učenicima prvih razreda osnovne škole koji u novoj školskoj godini započinju rad po novim predmetnim kurikulumima. Ovim projektom razvijala se suradnja učitelja i učenika koji su se osnažili u primjeni digitalnih alata u nastavi te potaknuli na međusobnu suradnju i razmjenu iskustava. Polazište u planiranju aktivnosti su bili ishodi učenja koji su se ostvarili kroz sve nastavne predmete i sve međupredmetne teme. Naglasak je bio na suvremenim metodama poučavanja, aktivnom učenju, radionicama, učenju istraživanjem i rješavanjem problema te primjeni različitih vrsta igara u nastavnim / projektnim aktivnostima. Aktivnosti u projektu su bile mnogobrojne, većinom suradničke, i u svima njima smo sudjelovali.
Započeli smo prvim školskim zvonom i obilježili Climate Action Week (eTwinning događaj) i Dan zahvalnosti za plodove zemlje. Međunarodni dječji tjedan obilježili smo pjesmom Zdravo maleni i sudjelovali u prvoj videokonferenciji sa školama Brodarica-Lupinjak-Dubrovnik-Marina (Vrsine). Uslijedili su Dan jabuka i EU Code Week, Dan kravate, akcija Zasadi drvo, ne budi panj! koja je bila obilježena na nivou cijele škole. I ove godine smo marljivo vježbali na Loomenu i sudjelovali na natjecanju Dabar. Sudjelovali smo i na Večeri matematike i na Hour of Code. Održali smo božićnu radionicu i pomagali potrebitima.
Najdinamičniji je mjesec bila veljača jer smo tada obilježili niz događanja kao što su Europski dan zaštite osobnih podataka, Svjetski dan školske igre, Svjetski dan čitanja naglas, Dan sigurnijeg interneta, Međunarodni dan materinskog jezika, Dan ružičastih majica i neizostavni karneval.
Svjetski dan čitanja naglas obilježili smo čitajući priču Uljuđeni vuk. Ilustrirali smo jednu stranicu slikovnice Uljuđeni vuk. Suradnjom svih projektnih partnera nastala je istoimena e-knjiga. Riješili smo sve digitalne vježbe i natjecali smo se s drugim učenicima tijekom videokonferencije u razumijevanju pročitanog teksta iz pročitane priče. Bilo je jako zabavno, a u kvizu smo i pobijedili! Svjetski dan školske igre je dan koji obožavamo – dan bez knjiga proveden u nestrukturirano igri. Tijekom Dana sigurnijeg interneta povezali smo se s projektnim partnerima, odigrali Kahoot kviz o sigurnosti na internetu – i pobijedili.
Međunarodni dan materinskog jezika obilježili smo ove godine u znaku Valentinova. Učenici su recitirali pjesmice s temom prijateljstva i ljubavi. Izbor najboljih izvođača je bio težak, ali smo ipak odabrali najbolje. Učenik s najviše osvojenih glasova je sam napisao pjesmicu i zbog toga je izabran od razreda da nas predstavlja. Pripremali smo se i sudjelovali na 194. Samoborsko fašniku. No, ove godine smo pažljivo birali grupnu masku. Dogovorili smo da ćemo biti junaci koji će spasiti svijet od zagađenja. Pronašli smo i načine. Zanimljiv dio je bio i kada smo istraživali i čitali fašničke običaje.
Dan ružičastih majica smo proveli na drugačiji način – naime, naš razred je predložio čitanje priče Juha od bundeve i pripadajuću radionicu. Projektni partneri su sudjelovali u oslikavanju e-knjige, a moji učenici su čitali tekst i snimali ga za svaku stranicu e-knjige. Uživali smo u svim planiranim aktivnostima. Jako smo ponosni na zajedničku e- knjigu. Odigrali smo escape game uz priču i kviz.
U ožujku smo obilježili Međunarodni dan kazališta za djecu, Svjetski dan lutkarstva i Svjetski dan kazališta. Učenici su radove učitavali u Flipgrid. Zajedno su s roditeljima glumili, izrađivali scenografiju, neki učenici i kostime. Sudjelovali smo u uskrsnoj radionici u kojoj su učenici napravili prekrasne radove i uskrsne čestitke. Za Majčin dan i Međunarodni dan obitelji izradili smo čestitku za mamu i napisali joj pjesmu. Razmislili smo o vrijednostima u obitelji i napravili obiteljske grbove. Naučili smo pjevati pjesmu Nek svud ljubav sja i učitali snimke na Padlet. Najbolje snimke učitali smo na Padlet na Twin Space projekta. U Tjednu botaničkih vrtova izradili smo e-knjigu o našem školskom vrtu. Pogledali smo online radionicu Muzeja grada Trogira koju nam je predložila naša partnerska škola iz Marine i učiteljica Dijana Rinčić. Izradili smo neobične cvjetove i jedva dočekali da njima ukrasimo našu učionicu, uživo. Također smo pogledali video prema prijedlogu partnerske škole kako izraditi leptira koji maše krilima! Postali smo i mali tehničari, pravi STEAM-ovci. Imamo cvjetove i leptire, vrijeme je i za pisanje i recitiranje pejzažne poezije. Stiglo je i Jutro pejzažne poezije koje smo obilježili u našoj otvorenoj učionici u školskom dvorištu recitirajući pejzažnu poeziju koju su učenici sami napisali. Tako je nastala još jedna e-knjiga Jutro pejzažne poezije. Projekt smo završili obilježavanjem 60. Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku, pjesmom Zdravo maleni kojom smo i započeli projekt, u pratnji našeg učitelja Glazbene kulture Marina Rimca. Zadnje dane nastave zabavili smo se izradom sladoleda i željom da u istom projektu sudjelujemo i dogodine.
učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |