100. dan škole
Već šestu godinu za redom u našoj školi se, već tradicionalno, obilježava 100.dan škole. Projekt se provodi preko eTwinning platforme i svake se godine u obilježavanje stotog dana škole uključuje sve više učitelja. U integriranom nastavnom danu učitelji za svoje učenike pripremaju mnoštvo aktivnosti i zadataka u znaku broja sto. Dan je zamišljen kao dan bez školskih knjiga s igrom i međupredmetnim aktivnostima. Taj se dan tradicionalno obilježava u brojnim europskim zemljama. Cilj je ovoga projekta okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Učenici 2. c razreda ove su godine, kao i prošle, 5. ožujka 2020 godine, obilježili 100. dan škole u sklopu eTwinning projekta. Održali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s nacionalnim kurikulumom, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
Kao i svake godine, neizostavna aktivnost je bila izrada naočala i kruna. Ponovili smo pjevanje himne „100. dan škole“ (naučili smo ju prošle godine). Napravili smo plakat sa 100 različitih imenica. U sportskoj dvorani smo odradili 10 opće pripremnih vježbi po 10 ponavljanja. Učenici su samostalno birali redoslijed izvođenja vježbi i bilježili provedene aktivnosti. Pri povratku u učionicu nastavili smo s aktivnostima. Podijeljeni u timove učenici su se natjecali u točnom rješavanju 100 matematičkih zadataka. Zatim smo pisali što smo naučili u ovih 100 dana, a prije nismo znali. Uslijedio je kratak odmor od aktivnosti u vidu razgibavanja uz 100 pokreta uz aplikaciju GoNoodle. Nakon pauze uslijedilo je još nekoliko aktivnosti – rješavanje matematičkih zadataka s otkrivanjem slike. Točnim računanjem i bojanjem polja sa točnim rezultatom učenici su se razveselili konačnim ishodom – ako su sve zadatke točno riješili i obojili, dobili su crtež srca. Najzanimljivija matematička igra je bila igra u timovima - Tko će prije do 100 u kojoj su učenici da bi pobijedili trebali jako puno surađivati unutar tima i međusobno se dogovarati. . Postavljanjem svojega imena na boju razrednog semafora, učenici su pokazali da im se jako svidio današnji dan te sve planirane i ostvarene aktivnosti.
Kako smo se proveli možete pogledati na fotografijama u prilogu.
učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |