Moj Zagreb tak imam te rad
Ovih dana u 4.c razredu intenzivno govorimo o našem glavnom i najvećem gradu u Republici Hrvatskoj. Projekt o Zagrebu sam odlučila započeti upoznavanjem učenika s legendom Dubravka Horvatića Grički top. Nakon odslušane istoimene legende u razredu i njezine interpretacije, rad smo nastavili u našoj školskoj knjižnici pod vodstvom drage knjižničarke Dubravke Mataušić.
S obzirom da se u legendi nalazi mnogo nepoznatih riječi (turcizama), učenici su u rječnicima pronalazili njihova značenja. Niti ovaj put u knjižnici nije izostalo nadmetanje grupa kroz kviz znanja o poznavanju sadržaja legende Grički top. Iznimno zanimanje učenika nametalo je činjenicu da nastavimo rad na drugim legendama Dubravka Horvatića koje su tematski vezane za Zagreb. Tako su učenici već sljedećeg dana u učionici čitali legende Kako je Zagreb dobio ime, Medvedgradsku Crnu Kraljicu, Petricu Kerempuha i Biser vodu s Manduševca. Učenici su u grupama čitali jednu od navedenih legendi, izdvajali glavne događaje i likove, izradili prekrasne plakate i na kraju sažeto prepričali legendu pred razredom te tako upoznali i ostale učenike sa svojim radom. Zahvaljujući zanimljivim legendama koje su učenike uvele u učenje o Zagrebu u veselom tonu nastavljamo s proučavanjem prošlosti pa i sadašnjosti našega glavnog grada….
učiteljica Ivana Smolej Kolarek
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |