Naša škola partner u prijavi na europski STEM projekt
Škola u Bregani pridružila se kao partner u prijavi školama u Ivanić Gradu koje bi trebale biti (ukoliko projekt bude odobren) svojevrsni nositelji u europskom projektu koji bi se provodio u deset škola Zagrebačke i Sisačko-moslavačke županije - Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj Regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području.
Cilj projekta je poboljšanje uvjeta i modela rada u STEM područjima s učenicima osnovnih škola kroz opremanje deset STEM učionica i razvoj najmanje četiri edukacijska programa za razvoj vještina u pojedinim STEM područjima. Učitelji i ostali odgojno-obrazovni djelatnici svoje će vještine unaprijediti kroz međusobnu suradnju, transfer znanja i učenje kroz rad na razvoju edukacijskih programa, a programi će potencijalno pokrivati sljedeća područja: biologija, fizika, matematika, tehnička kultura, razredna nastava i rad s darovitim učenicima.
Oprema će biti u jednakim omjerima raspodijeljena u svih 10 partnerskih škola koje će onda oformiti STEM učionice, a svaka učionica bi trebala biti opremljena multidisciplinarnom opremom (laserski pisač, 3D printer, DSLR fotoaparat, laptop i dr.) koja je nužna kao preduvjet za provedbu svakog programa ili podiže kvalitetu i mogućnosti provedbe na višu razinu.
Uz našu školu među deset škola su i Osnovna škola Đure Deželića (Ivanić Grad), Osnovna škola Josipa Badalića (Graberje Ivanićko), Osnovna škola Stjepana Basaričeka (Ivanić Grad), Osnovna škola Ludina, Osnovna škola Samobor, Osnovna škola Zorke Sever (Popovača), Osnovna škola braće Radića (Kloštar Ivanić), Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog (Donja Zelina) te Osnovna škola "Braća Radić" (Martinska Ves).
Odluke o odabiru očekuju se krajem siječnja.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |