Pružimo djeci ruku ljubavi
ETwinning projekt Pružimo djeci ruku ljubavi (We give the children a hand of love) međunarodni je projekt u kojeg su se učenici 2. c razreda uključili početkom školske godine 2019./2020. Aktivnosti projekta završene su koncem ove nastavne godine.
Glavni cilj projekta je pomagati potrebitima te u skladu s tim provesti odabrane programske aktivnosti s djecom i za djecu. Moj je 2. razred jedan od 108 uključenih partnera u projekt diljem Republike Hrvatske, Srbije, Makedonije, Poljske, Rumunjske, Albanije, Armenije i Italije.
Svaki od projektnih partnera za zadatak su imali izabrati važne nadnevke koje će tijekom školske godine prigodno obilježiti u razredu i lokalnoj zajednici. Svakom od projektnih partnera ostavljeno je na izbor organiziranje aktivnosti u skladu s glavnim ciljem projekta.
Aktivnosti su započele već prvoga tjedna eTwinning događajem Prvo školsko zvono. Prvi dan nastave u našem razredu protekao je veselo, razigrano i radno. Upoznali smo našu novu učenicu Emu. Podsjetili smo se prošlogodišnjih pravila ponašanja i dopunili ih novima ( Memento prijateljstva 6). Naše ljetne dogodovštine predstavili smo sličicama u sunčanim naočalama. Svaki učenik je dobio svoj kreativan zadatak koje sam za njih napravila u aplikaciji Thinglink. Nasmijali smo se odgovorima i dobro zabavili. Nastavili smo s Hrvatskim olimpijskim danom i razrednom olimpijadom. Uz Međunarodni dan nenasilja (2.10.) održali smo radionicu Različitost i sukob. Obilježili smo Dječji tjedan, prigodno, pjesmom Zdravo maleni. Zajedno s projektnim partnerima iz Šibenika smo sudjelovali u našoj prvoj videokonferenciji. Obilježili smo Međunarodni dan tolerancije (16.11.) radionicom Poštujemo li razlike među nama. Organizirali smo božićnu radionicu na kojoj smo zajedno s roditeljima izrađivali čestitke za obitelji i projektne partnere. Uslijedila je i božićna čajanka na kojoj smo uz čaj i kolačiće čitali božićne priče koje su učenici napisali u sklopu literarnog natječaja Najljepša božićna priča. Već drugu godinu sudjelujemo u projektu Afrički trbuščići i prikupljamo potrebite stvari koje će razveseliti mališane u Tanzaniji. Ove godine smo odlučili razveseliti i štićenike Doma za starije i nemoćne. Naši predstavnici razreda su s velikim veseljem i ponosom zajedno sa stručnom službom škole otišli u Dom za starije osobe Šimić. Dan koji volimo je Global School Play Day – dan nestrukturirane igre u kojemu sudjelujemo već drugu godinu. Obilježili smo dan sigurnijeg interneta prigodnim sadržajima i kvizom. Zatim smo sudjelovali u Danu ružičastih majica – toga dana samo napravili „žabice“ u koje smo upisali lijepe prijateljske poruke i poklonili ih jedni drugima. Sudjelovali smo na 194. Samoborskom fašniku. Završnica projekta - Majčin dan i Međunarodni dan. Za obitelji smo izradili cvjetove za mamu i obiteljske grbove. Na TwinSpace-u projekta imali smo i nekoliko zanimljivih zadataka za suradnju s projektnim partnerima: Prvo školsko zvono, Adventska događanja- čestitke za projektne partnere, Svjetski dan školske igre, Dan obitelji. Suradnički zadatci u svakom projektu, pa tako i ovome, moje učenike posebno razvesele.
Sredinom ožujka 2020. iznenadnim zatvaranjem škola u RH započelo je
učenje na daljinu u virtualnim učionicama. Cijeli svijet pogođen je pandemijom
Covida 19. No, naše projektne aktivnosti nastavljene su online. Putem web stranice razreda učenici su dobivali upute za zadatke koje su provodili u svojim domovima, snimali videouratke obavljenog zadatka, slali fotografije uradaka ili prezentirali putem Zoom aplikacije. Digitalni alati koje smo najčešće koristili su Padlet, Wakelet, Lino, Flipgrid i Google prezentacije.
Učenici su s oduševljenjem radili na projektu i aktivno su bili uključeni u sve dijelove projekta.
učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |