EMICA u 3. a
U 3. a razredu održan je preventivni program „Razvoj emocionalnih vještina putem igrica – EMICA“. Preventivni program vodila je pripravnica socijalna pedagoginja Nives Strah u suradnji s učiteljicom Jasminom Dadić. Tijekom 7 održanih radionica, 21 učenik je razgovorom, igranjem uloga, kreativnim izražavanjem i diskusijom o pročitanim pričama razvijalo emocionalne vještine.
Teme provedenih radionica bile su: osnovne emocije, prepoznavanje i razumijevanje svojih i tuđih emocija, povezanost emocija i ponašanja, povezivanje emocija sa izrazima lica, ugodne emocije, povezanost tona glasa s emocijama, prihvaćanje neugodnih emocija (ljutnja, strah, tuga), razlika između emocija i ponašanja, kontrola ljutnje, elementi neverbalne komunikacije, nenasilno rješavanje sukoba, razumijevanje potreba drugih ljudi, razvoj suradnje i empatije…
Kroz samostalno kreativno izražavanje učenici brže i lakše uče. Upravo je zato i na našim radionicama kreativno izražavanje bilo u središtu. Učenicima su, primjerice, podijeljeni papirići sa stihovima o emocijama; zadatak je bio izraditi mozaik od kolaža koji predstavlja dobiven stih, odnosno emociju. Zatim, na temelju fotografija vesele, tužne, ljute, ponosne, radosne, uplašene ili pak osobe koja mrzi, učenici su stvarali 'crtež ili strip osjećaja'; nacrtali su reakciju koju je u njima izazvala dodijeljena fotografija. Svoju ljutnju strah ili tugu učenici su iskazivali kroz oblikovanje plastelina. Emocionalne vještine razvijali su i čitanjem kratkih priča i diskusijom o pročitanom.
Nives Strah, soc. pedagog
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |