preskoči na sadržaj
Vijesti

100. dan škole

Već šestu godinu za redom u našoj školi se, već tradicionalno, obilježava 100.dan škole. Projekt se provodi preko eTwinning platforme i svake se godine u obilježavanje stotog dana škole uključuje sve više učitelja. U integriranom nastavnom danu učitelji za svoje učenike pripremaju mnoštvo aktivnosti i zadataka u znaku broja sto. Dan je zamišljen kao dan bez školskih knjiga s igrom i međupredmetnim aktivnostima. Taj se dan tradicionalno obilježava u brojnim europskim zemljama. Cilj je ovoga projekta okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.

 


Učenici 2. c razreda ove su godine, kao i prošle, 5. ožujka 2020 godine, obilježili 100. dan škole u sklopu eTwinning projekta. Održali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s nacionalnim kurikulumom, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.

Kao i svake godine, neizostavna aktivnost je bila izrada naočala i kruna. Ponovili smo pjevanje himne „100. dan škole“ (naučili smo ju prošle godine). Napravili smo plakat sa 100 različitih imenica. U sportskoj dvorani smo odradili 10 opće pripremnih vježbi po 10 ponavljanja. Učenici su  samostalno birali redoslijed izvođenja vježbi i bilježili provedene aktivnosti. Pri povratku u učionicu nastavili smo s aktivnostima. Podijeljeni u timove učenici su se natjecali u točnom rješavanju 100 matematičkih zadataka. Zatim smo pisali što smo naučili u ovih 100 dana, a prije nismo znali. Uslijedio je kratak odmor od aktivnosti u vidu razgibavanja uz 100 pokreta uz aplikaciju GoNoodle. Nakon pauze uslijedilo je još nekoliko aktivnosti – rješavanje matematičkih zadataka s otkrivanjem slike. Točnim računanjem i bojanjem polja sa točnim rezultatom učenici su se razveselili konačnim ishodom – ako su sve zadatke točno riješili i obojili, dobili su crtež srca. Najzanimljivija matematička igra je bila igra u timovima - Tko će prije do 100 u kojoj su učenici da bi pobijedili trebali jako puno surađivati unutar tima i međusobno se dogovarati. . Postavljanjem svojega imena na boju razrednog semafora, učenici su pokazali da im se jako svidio današnji dan te sve planirane i ostvarene aktivnosti.   

Kako smo se proveli možete pogledati na fotografijama u prilogu.

učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Igor Matijašić   datum: 13. 7. 2020.

Online prodaja proizvoda zadruge


Jelovnik


Društvene mreže


Anketa (mala)
Hoće li pasti snijeg za vrijeme božićnih blagdana?





Tražilica



Fotografija tjedna

Novi školski kalendar


Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 1. 2015.

Ukupno: 480949
Ovaj mjesec: 1503
Ovaj tjedan: 1850
Danas: 106

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Škola na televiziji





preskoči na navigaciju