2024-11-15 08:30:07 Predstavljen projekt Geografske grupe „Voda – blago i baština Hrvatske“ Kao rezultat rada tijekom rujna i listopada, devetnaest učenika izvannastavne aktivnosti Geografska grupa u školskoj su knjižnici 30. listopada 2024. predstavili projekt „Voda – blago i baština Hrvatske“. Projekt je dio Kurikuluma i Godišnjeg plana i programa OŠ Milana Langa u ovoj školskoj godini, a nastavak je i nadogradnja projekta „Vode našeg zavičaja” kojeg je prošle godine financijski podržalo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih. Predstavljanje je održano za korisnike projekta obzirom da će se dio aktivnosti provesti u suradnji sa Stručnom službom škole, knjižničarkom, Erasmus tima, tj. aktivnosti škole kao akreditirane Erasmus ustanove i Eko-škole, izbornom nastavom Slovenski jezik i kultura te vanjskim suradnicima. Uz nadogradnju na prošlogodišnje projektne aktivnosti o vodama na području Bregane i okolice, aktivnosti će biti posvećene prirodnim i društvenim posebnostima rijeke Save kao međunarodne europske rijeke te Nacionalnom parku Plitvička jezera kao dijelu svjetske baštine koji ove godine obilježava 75. godišnjicu proglašenja prvog hrvatskog nacionalnog parka. Planirano je usvajanje novih znanja, primjena i povezivanje znanja iz redovne nastave na konkretnom prostoru, uvođenje nove aktivnosti „Geografski piknik“ te terenski obilasci s naglaskom na zdravlje učenika, povećanje kretanja i boravka u prirodi nakon pandemijskog razdoblja. Važne sastavnice projekta su promicanje vode kao blaga i baštine, važnost održivog razvoja, kvaliteta života u lokalnoj zajednici, promicanja i korištenja resursa škole (Područna škola Noršić Selo, školska knjižnica), snalaženje u prostoru i aktualizacija nastavnih sadržaja, razvijanje kritičkog mišljenja kroz multidisciplinarni pristup i suradnju sa suradnicima i partnerima uz korištenje različitih metoda rada i digitalnih tehnologija, uključivanje učenika u jačanje eko i europske dimenzije škole, kao i jačanja samopouzdanja, javnog nastupa i asertivnosti učenika kroz različite aktivnosti i mentorski rad. Nakon predstavljanja projekta provedeno je vrednovanje kroz razgovor i anketu. Učenici koji su sudjelovali u vrednovanju su zadovoljni s predstavljanjem projekta. Najzanimljiviji dio učenicima su aktivnosti projekta te ciljevi. Analizirali su što bi u svom idućem javnom nastupu promijenili ili poboljšali, a školska knjižnica je prepoznata kao dobro i ugodno mjesto za provedbu dijela projektnih aktivnosti i predstavljanje projekta. učiteljica Martina Glasnović |
Osnovna škola Milana Langa Bregana |