2021-06-29 08:10:59 Memento prijateljstva 7 Memento prijateljstva 7 / memento for friendships -projekt koji se već sedmu godinu provodi na eTwinning platformi, a u kojemu treću godinu sudjeluju učenici 3. c razreda. Memento prijateljstva je projekt koji kroz niz aktivnosti s učenicima od 1.- 4.razreda razvija kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja.(MPT). Kod učenika razvija: socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samostalnost, samopouzdanje, međusobno uvažavanje kroz pridržavanje zajedničkih dogovorenih pravila. Ovim projektom nastojali smo ostvariti ciljeve projekta, a to su da učenici kroz niz aktivnosti stječu znanje o sebi, razumiju svoje emocije, razvijaju odgovornost prema sebi i drugima. U ovom projektu učenici su usvajali i njegovali kroz razne poticajne situacije i aktivnosti: temeljne humane vrijednosti kao što su prijateljstvo i nenasilje, pravednost i empatija. Učenici su primjenjivali dječja prava u svakodnevnom životu i naučili su preuzimati odgovornost u svakodnevnom životu. Ove godine smo obilježili neke važne datume i proveli nekoliko radionica: Predsjednička kampanja i izbor predsjednika/ predsjednice razreda, radionica uz Međunarodni dan mira, radionica uz Međunarodni dan nenasilja, Dječji tjedan, radionica uz Međunarodni dan tolerancije, radionica Zmija i žirafa pričaju (JA i TI PORUKE), radionica Sukob, radionica Upoznaj sebe i radionica Nije da se hvalim, ali… Tijekom ostvarivanja radionica učenici su osvijestili najvažnija prava i obveze koje imaju kao učenici te su naučili kako se ponašati se u skladu s njima. Nakon svih projektnih zadataka učenici su osvijestili da prava i obveze koje imaju kao učenici jednako pripadaju svakome drugom učeniku bez obzira na spol, nacionalnu ili vjersku pripadnost, sposobnost i imovinsko stanje. Brojnim aktivnostima učenike se poticalo na temeljne humane vrijednosti, kao što su prijateljstvo, nenasilje, pravednost, empatija, a to i je jedan od najvažnijih ciljeva ovog projekta. učiteljica Aleksandra Gudlin Mićić
|
Osnovna škola Milana Langa Bregana |